השר מלכיאלי: "ביקוש אדיר לשירותי דת ביישובים חילוניים"

אסתי פלד No Comments on השר מלכיאלי: "ביקוש אדיר לשירותי דת ביישובים חילוניים"

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי במהדורה המרכזית: "יש מהפכה. עם ישראל רוצה מקוואות במושבים ובקיבוצים. יש התעניינות גדולה בקרב ציבורים לא דתיים שאכפת להם. עם ישראל מצביע ברגליים"

ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לעתירת התנועה לאיכות השלטון נגד תלושי המזון: "אתמול גילינו את הפרצוף האמיתי של אליעד שרגא. אדם שגובה סכומי עתק מאנשים כל כך חלשים והוא החצוף הזה רץ לבג"ץ למנוע מאותם אנשים את תלושי המזון".

"מאז הבחירות שואלים אותנו איפה כרטיסי המזון שהבטחתם", אומר מלכיאלי. "הוקצה כסף אבל יועצים ופקידים שמעולם לא ראו מחסור, עשו ככל שביכולתם כדי לשכנע כמה התלושים לא מוצדקים; ברור לי שיזרקו אותו מכל המדרגות ומקווה שנצליח להביא את זה לאנשים עוד לפני החגים".

על המחאה: "העולם מתחלק בין התקשורת והמפגינים לעם ישראל שהוא הרוב הדומם. מי שקצת עוקב אחרי התקשורת הכללית רואה שגם המשרד לשירותי דת נמצא על המוקד. ממציאים דברים. אנחנו לא מתביישים. נבחרנו לשרת את עם ישראל ושירותי הדת במקום גבוה וצריך לתת שירות לעם ישראל".

מלכיאלי סיפר: "יש מהפכה. עם ישראל רוצה מקוואות במושבים ובקיבוצים. בתי כנסת. הוצאנו קול קורא לשיפוץ ובניית מקוואות. יש התעניינות גדולה בקרב ציבורים לא דתיים שאכפת להם. עם ישראל מצביע ברגליים. מבקש מקוואות. יש ביקוש גדול לשירותי דת".

על הצטרפות בעלזא לרשת החינוך: "יש עוד הרבה חסידויות שנמצאות תחת רשת החינוך של ש"ס. ש"ס עומדת בהסכמים שהיא חתמה עליהם".

על הבחירות המקומיות: "לא רק אנחנו מצפים, שמעתי חברי כנסת בדגל התורה שמצפים שההסכם יקויים בבחירות המקומיות. היו הבנות לפני חמש שנים, בוא קודם כל נכבד אותם".



0 תגובות